web: http://www.pedaling.cat/ - email: pedaling@pedaling.cat- mòbil: 678 961 983 - Tel: 972 61 14 35. Carrer de la Lluna 30 Palafrugell. Obert de 9,30 a 13 i de 17 a 20h.
On som? / ¿Donde estamos? / Where we are? / Où nous sommes? Google Maps

Arxiu del blog

Translate

02/05/12 Gavarres Extrems 75km.

Desprès de treballar tot el cap de setmana del pont del 1 de Maig, avui dimecres m'he agafat el matí de festa i he anat a fer el Gavarres Extrems 90 Km. que en realitat han estat uns 75 km, ja que ahir a la tarda vaig portar la furgo a Sant Sadurní de l'Heura lloc on ha finalitzat la meva Gavarres Extrems d'avui, 4h i 20' pedalant i 5h i 10' en total. Dia esplèndid i totes les Gavarres per a mi sol, o al menys aquesta ha estat la sensació que he tingut durant tot el trajecte, només a dalt els Àngels m'he creuat amb un altre ciclista.
M'ho passo molt bé fent aquesta ruta.
Ramon -Pedaling-